Heldere communicatie

Overal dezelfde boodschap uitstralen. Je klanten die geen twijfel trekken bij jouw aanbod. Een handvat voor elke salescall. Je zeker voelen en achter je product en dienst staan. Communiceer als een baas.

Communicatieplan voor dienstverlenende ondernemers en bedrijven
Communicatieplan voor dienstverlenende ondernemers en bedrijven
Communicatieplan voor dienstverlenende ondernemers en bedrijven

Een call die je inzicht geeft over je aanbod en communicatie.

Vrijblijvend en gegarandeerd waardevol.

Communicatie

Bij Mooi Bekeken bouwen we een helder communicatieplan voor je dat afgestemd is op je doelgroep en haar gedrag. Dit is dé basis van effectieve communicatie. We passen een framework toe boordevol toepassing van neurowetenschap, gedragspsychologie en klassieke marketingprincipes. Ons doel? Jou beter laten communiceren en je klant tot actie aanzetten in plaats van twijfelen en verdwijnen.

Overleg van ondernemers over communicatie en communicatieplan
Overleg van ondernemers over communicatie en communicatieplan
Overleg van ondernemers over communicatie en communicatieplan

Wat houdt het in?

1. Analyse
1. Analyse
1. Analyse
2. In kaart brengen
2. In kaart brengen
2. In kaart brengen
3. Communicatieplan
3. Communicatieplan
3. Communicatieplan
man die bord vasthoudt met uitnodiging voor professionele communicatie en communicatieplan
man die bord vasthoudt met uitnodiging voor professionele communicatie en communicatieplan
man die bord vasthoudt met uitnodiging voor professionele communicatie en communicatieplan

Voor wie is het?

Voor dienstverlenende ondernemers en bedrijven die merken dat hun boodschap niet resoneert met hun doelgroep en die op zoek zijn naar een verhaal dat echt binnenkomt.

Je merkt het volgende:

  • Je voelt frustratie omdat je merk niet begrepen wordt

  • Je twijfelt of je boodschap wel aankomt bij de juiste mensen

  • Je hebt het idee dat je te hard moet werken om klanten te overtuigen

Tijd om baas te worden

Begin met een helder communicatieplan. Je klanten die zonder twijfels door je website scrollen en overtuigt zijn. Je visitekaartje die de prullenbak ontwijkt. Copy op basis van neuromarketing en gedragspsychologie, afgestemd op jouw doelgroep.

Pak het heft in handen.